شهر عشق

شهر عشق
* عاشقانه *
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس love-city07.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بیا در میان عاشقان بهترین باشیم ، ما می توانیم عاشقترین باشیم...


من و تو یعنی عشق ، عشق یعنی ما ، ما یعنی یک دنیا خوشبختی!


تو یعنی بهترین ، زیباترین ، عاشقترین ، لایق ترین....


تو یعنی برای من ، برای قلبم ، تا ابد و برای همیشه...


تو یعنی اسیر ، یک اسیر در این قلب بی طاقت...


من و تو با هم یعنی یک قصه بی پایان...


من برای تو ، تو برای من ، ما برای هم ، چقدر قشنگ است

این عشق من و تو....


تو گل من ، من باغبان تو ، تو دریای من ، من ساحل تو ....


تو طلوع من ، من وجود تو ، تو نفس من ، من هوای تو....


تو باران من ، من سرپناه تو ، تو مهتاب من ، من آسمان تو...


تو اسیری در قلبم ، خیلی عزیزی برایم ، باور کنی ، باور

نکنی برایت میمیرم!


بیا در میان عاشقان دیوانه ترین باشیم ، ما می توانیم

برترین باشیم....


تو دنیای من ، من دیوانه تو ، تو بمان تا بگویم همه

زندگی ام فدای تو....


من و تو در میان عاشقان عاشقترینم ، من و تو از

عشق بالاترینیم....


عشق بدون تو عشق نیست ، این زندگی بدون تو زیبا نیست....



با تو شادم ، بی تو پریشانم ، با من بمان تا همیشه لبخند

عشق بر روی لبانم باشد...


وقتی در کنارمی بهترین لحظه زندگی ام است ، در کنارم
 

 

که نباشی باز جایی است که  از تو یادی کنم آری در قلبم

از تو یاد میکنم!  

 

 

زیباترین لحظه زندگی ام با تو ، قشنگترین خاطره هایم در 

کنار تو ، زندگی ام ، عشقم ،  نفسم فقط تو!


اینهمه احساس عاشقانه تقدیم به تو ، این قلب کوچک و

بی طاقتم فدای تو ، یک دنیا 



عشق و محبت برای تو ، یک کلام پرمحبت دوستت دارم

عزیزم از طرف عشق تو.... 



نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت0:10---24 ارديبهشت 1391
سلام از مطالبت معلومه تو هم عشقو تجربه كردى
اميدوارم كه موفق باشى
راستى من يه گروهى تشكيل دادم بنام "دلباختگان" لطفا بيا تو وبم و عقايدمو بخون و اگه دوست داشتى عضوشو . متشكرم . سامان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 22:27 ] [ * علی* ]

درباره وبلاگ

به * شهر عشق * خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوشی داشته باشید. خوشحال میشم بعد خوندن مطالبم نظرات محترمتون رو بدونم. در ضمن مایل بودید میتونید عضو بشید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 2201
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

.




استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


فال امروز


فال انبیاء

فال انبیاء


..

.



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

/p